10 tankar på “I kroppen min

  1. Det finns inte mycket jag hatar, men just cancer hatar jag.
    Men idag går mina tankar till alla dem som inte får medias ljus på sig, de som inte hela svenska folket stöder i kampen mot cancern. Jag tänker på de som går bort i tysthet, de som kämpar i ensamhet, de som också skriver av sig till ingen alls!
    Kram, och Fuck Cancer!

  2. Ja, det är så sorgligt. Livet är alldeles för kort och jag avskyr alla obotliga sjukdomar som förkortar människors liv…
    Ja, allt lidande som människor utsätts för.

    Ha en jättefin kväll!
    Kram

    • Sådana sjukdomar borde inte finnas. De ger bara lidande. Jag förstår inte vad meningen skulle vara med dessa sjukdomar om det nu skulle finnas en mening med allt som sker. Samma sak med olyckor.
      Kram!

  3. Jag läste precis i hans blogg att han gått vidare. Finner inte ord.
    Passa på att åter säga TACK för att du fått mig till att äntligen börja ”klämma”. Det hade de inte ens lyckats med på mammografienheten. Visste att det är viktigt men har aldrig kommit till skott……. Kram/Annelie

Lämna en kommentar